A járványveszély csökkenése és a jó idő hatása észlelhető a májusi adatokon: fontossá vált az időjárás, lehetőséget kaptak a személyes találkozást igénylő tevékenységek, hátrább sorolódtak viszont az inkább otthonülős, bezárkózós programok, mint a főzőcskézés.
A koronavírus járvánnyal kapcsolatos korlátozások fokozatos feloldásával és a jó idő beköszöntével lényegesen előrébb kerültek az időjárás-oldalak a 15 év feletti internetezők toplistáján a napi átlagos látogatószám alapján.
Javítottak helyezésükön a használtcikk-kereskedelemmel foglalkozó és – hosszú lejtmenet után – a használtautós oldalak is.
A hónap nyertesei között találhatjuk még a női oldalakat is – bár nem mindegyiket.
Az egészséggel-betegséggel kapcsolatos site-ok vegyesen szerepeltek, volt amelyik javítani tudott korábbi helyezésén, de akad olyan is, amelyik visszább csúszott.
A hónap vesztesei – legalábbis relatív helyezésük alapján – a pénzügyi oldalak, és az online receptgyűjtemények.
Digitális Közönségmérési Tanács biztosítja a magyar interaktív piac számára a forgalom- és közönségmérési adatokat.
![]() ![]() |
||
![]() |