Hírek

Januári DKT toplisták
2018. március 6. 13:34:53

A januári évkezdés és a dolgos hétköznapokba való visszatérés mintázatai kétféleképpen is meglátszanak a DKT januári toplistáin. Az e-kereskedelemmel közvetlenül foglalkozó oldalak, az álláskereső oldalak, egészségportálok, valamint néhány bulvárhírek gyűjtésére specializálódott oldal látogatottsága decemberhez képest nőtt, míg a gasztrosite-ok, az termékgyűjtő oldalak, néhány bulvároldal nem tudta megtartani az előző évet záró látogatási volumenét. 2018 januárjában fordult elő először, hogy a havi látogatószám alapján felállított lista első helyezettje 3 millió főnél is több hazai netezőt ért el.

Elindult a napi adatszolgáltatás
2018. március 2. 12:11:51

2018. március 1-én frissült utoljára az OLA napi és havi adatokkal ezek elérhetőek a https://archive2-hu-ola.gemius.com/

2018. március 2-től a Prism-ben már az új Rating felületen, illetve a gemiusExplorerben is láthatjátok a március 1 napi adatot. Erről holnap, az adatok frissülésekor, tájékoztatni foglak még.

Decemberi toplisták
2018. február 15. 22:50:21
2017. decemberi toplisták elérhetőek.
November az e-kereskedelmi oldalaké volt
2018. január 2. 13:42:23
2017 novemberében a legfigyelemreméltóbb forgalomnövekedést a különféle e-kereskedelmi oldalak, webshopok könyvelhették el – ezen nem csodálkozhatunk, ha figyelembe vesszük a Black Friday-hatást. Egyes oldalak havi látogatói szinten 10-15, napi átlagos forgalmukat tekintve akár 30 százalék feletti növekedést is mutattak. Ehhez képest októberhez hasonlítva főként szórakoztató- vagy bulvár tartalmakkal bíró oldalak látogatói maradtak jobban távol a site-októl. Ugyanígy csökkenést mutat az időjárási oldalak látogatóinak száma is.
Októberi toplista eredmények
2017. november 27. 09:27:49

Az októberi toplisták legalább annyira sokszínű változásokat hoztak magukkal, mint egy igazi késő őszi színekben pompázó fa ritkulófélben lévő lombkoronája. Egy-egy konkrét domain-kivételtől eltekintve szeptemberhez képest októberben figyelemreméltóan több ember látogatta az e-kereskedelmi, a gasztro, valamint a bulvároldalakat, és hasonló változást produkáltak a TOP50 oldalak közül pár női tematikájú oldal is. Az előző hónaphoz képest a legnagyobb visszaesést mind havi, mind napi átlag látogatószámot tekintve az időjárási oldalak könyvelhették el.

A szezonnak megfelelő változások a szeptemberi toplistákban
2017. október 27. 12:30:14

2017 szeptemberével az őszi időszámításnak megfelelően alakultak augusztushoz képest a különböző weboldalak forgalmi adatai. A TOP50 site-ok között havi és napi átlag elérésben is televíziós, illetve hírtartalmat adó rádiós portál tudta a legnagyobb arányban növelni a látogatóinak számát. Ezek mellett a több látogatót elérő oldalak között könnyedebb hangvételű híroldalak, női oldalak is megtalálhatóak. A nyaralási szezon elmúltával az időjárási oldalak látogatottsága is csökkent, és a szenzációkkal teli hírekkel rendelkező oldalakra is kevesebben kattintottak. Ugyanez igaz a videós tartalmakat szolgáltató oldalakra is.

Mintázatok nélküli változások az augusztusi toplistákban
2017. szeptember 25. 08:58:04

Nehéz dolga van annak, aki a 2017 augusztusi toplisták alapján bármilyen szabályszerűséget keres abban, hogy egyes domainek látogatószáma vajon miért változott. Míg az előző hónapok esetében, ahogyan az a korábbi toplista-kísérő szövegeinkből kiderült, többé-kevésbé megragadható volt azon site típusok köre, amelyek esetében egy-egy szezonális hatás miatt nőtt vagy éppen csökkent a forgalom, az augusztusi toplisták esetében bármennyire is próbálkoznánk ilyen típusok felállításával, beletörne a bicskánk.

DKT állásfoglalás
2017. szeptember 25. 08:57:02

Állásfoglalás a Digitális Közönségmérési Tanács részéről

A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) elnöksége mint a magyarországi digitális piac hivatalos forgalom- és közönségmérési adatok biztosítója a következő állásfoglalást adja ki.

A női és a sportoldalaknak jött be a július
2017. augusztus 17. 19:08:37

2017 júliusában folytatódott a júniusban beinduló trend: az ún. női tematikájú oldalak látogatottsági menetelése bizonyos site-ok esetében egészen elsöprő növekedést mutatott. A klasszikus, nőket célzó site-ok mellett folytatódott a gasztrooldalak forgalmának növekedése is.

Nyári uborka-szezon: az időjárási és a gasztrooldalak profitáltak eddig a nyárból
2017. július 24. 10:33:11

A 2017 júniusi forgalmi toplisták adataival beköszöntött a nyár a hazai digitális közönségmérés területére is. Májushoz képest szinte az összes híroldal havi és napi átlagos látogatószáma is csökkent. E mögött a jelenség mögött egyértelműen az újságírásban egyértelműen uborkaszezonnak számító nyár beköszönte, a szabadságok, belföldi vagy éppen külföldi távollétek időszaka áll. A különféle sportoldalak is látogatószám-visszaesést könyvelhettek el májusról júniusra: érdemes lesz figyelemmel kísérni a júliusi vizes vb, valamint az újrainduló bajnokságok, nemzetközi kupamérkőzések esetleges hatásait.

A nyári időszakba való belépésnek eddig a menetrend-, az időjárási, valamint a gasztrooldalak nevezhetők a nyerteseinek. Az első két site-típus forgalmának növekedése szezonális tényezők következménye. A gasztrooldalak látogatottsága feltehetően a megnövekedett szabadidő (be)főzéssel, kísérletezgetésekkel való eltöltésének lehet a tükröződése.

Összesen 61 db találat. 3/7 oldal.
«« 1 2 3 4 5 »»

DKT

Digitális Közönségmérési Tanács biztosítja a magyar interaktív piac számára a forgalom- és közönségmérési adatokat.