Az élet élvezete a nyári hedonizmus után őszre új utakra lelt az online világ változó tendenciái alapján.
Októberben több kulináris élvezetekkel foglalkozó oldal is javítani tudott helyezésén a napi átlagok alapján. De úgy látszik az őszi megnövekedett étvágy nemcsak a gasztrokalandoknak kedvez, hanem általában is megnőtt a relatív „étvágy” és vele a vásárlási kedv, legyen szó akár használt autóról, akár más használt vagy éppen új dologról.
A híroldalak szereplése vegyes, többnyire megőrízték helyezésüket, de akadt példa helyváltoztatásra lefele és felfele is.
Az időjárás viszont egy fokkal mintha kevésbé lenne fontos, mint a nyaralási programok tervezgetése során, vagy akár még szeptemberben.
Digitális Közönségmérési Tanács biztosítja a magyar interaktív piac számára a forgalom- és közönségmérési adatokat.
![]() ![]() |
||
![]() |