2017 júliusában folytatódott a júniusban beinduló trend: az ún. női tematikájú oldalak látogatottsági menetelése bizonyos site-ok esetében egészen elsöprő növekedést mutatott. A klasszikus, nőket célzó site-ok mellett folytatódott a gasztrooldalak forgalmának növekedése is.
Ahogyan azt az előző havi gyorsjelentésünkben is jeleztük, növekedést vártunk júliusra a vizes vb miatt a sportoldalak látogatottságában, ez be is következett. Feltehetően a sporteseményről való aktív híradások nyomán a hatás átterjedt a híroldalakra is, amelyek a nyári hónap ellenére tudták kisebb-nagyobb mértékben növelni a fogalmukat júniusról júliusra, igaz, ez a hatás csak havi szinten mutatkozott meg, a napi átlagos forgalmon nem érződött.
A nyári könnyedség ellenére a bulvár tematikájú oldalak közül több is látogatószám-visszaesést könyvelhetett el.
Az előzőeknek megfelelően a hálózatok havi látogatottságán alapuló rangsorban történt több változás, annak megfelelően, hogy milyen site-ok tartoznak egy-egy portfólióba, a napi átlagos látogatószámok alapján kirajzolódó lista – egy-két helycserét leszámítva – érdemben nem tartogatott meglepetést a hazai digitális forgalom alakulását követők számára.
Digitális Közönségmérési Tanács biztosítja a magyar interaktív piac számára a forgalom- és közönségmérési adatokat.
![]() ![]() |
||
![]() |